Raport „Programy do zarządzania kancelarią prawną. Jak wybrać i wdrożyć najlepszy program dla Twojej kancelarii?” już dostępny. Dokument przygotowany na zlecenie Komisji Wspierania Rozwoju Zawodowego KRRP pod przewodnictwem Wicedziekana Rady, Włodzimierza Chróścika, można pobrać na naszej stronie oraz stronie KIRP.
W raporcie znajdą Państwo odpowiedź na cztery pytania:
- jakie są cechy i funkcjonalności programów funkcjonujących na polskim rynku?
- w jaki sposób przeprowadzić proces wyboru programu?
- jak z sukcesem wdrożyć wybrane oprogramowanie?
- jakie programy do zarządzania funkcjonują na polskim rynku?
Raport przeznaczony jest dla właścicieli kancelarii zarówno indywidualnych jak i wieloosobowych.
Raport zawiera między innymi:
- omówienie 127 cech i funkcjonalności programów,
- szczegółowy opis procedury wyboru programu w 15 krokach,
- analizę 8 błędów, których należy unikać w procesie wdrożenia,
- spis 25 programów, które zidentyfikowaliśmy na polskim rynku,
- przygotowane przez producentów karty 12 programów wraz z cenami i opisem wyróżniających cech.
Autorami raportu są Ryszard Sowiński, profesor WSB oraz Bartłomiej Majchrzak.
Zapraszamy do lektury!