Warsztaty soft skills dla członków Izby warszawskiej „Obsługa Klientów kancelarii – komunikacja w sytuacjach trudnych z Klientami” – OTWARTA REJESTRACJA

Zapraszamy wszystkich radców prawnych z Izby warszawskiej na warsztaty „Obsługa Klientów kancelarii – komunikacja w sytuacjach trudnych z Klientami”. To już trzecie szkolenie promujące portal SzukajRadcy.pl, które odbędzie się 2 września 2024 r., w godz. 9:00-16:30, w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym OIRP w Warszawie, przy ul. Żytniej 15 (I piętro).

Tym razem w warsztatach mogą wziąć udział wszyscy radcy prawni, niezależnie od posiadania wizytówki na portalu SzukajRadcy.

Uczestnicy planowanych zajęć poznają i przećwiczą metody asertywnego reagowania w trudnych sytuacjach z Klientami, a także nabędą umiejętności radzenia sobie z emocjami i stresem. Prowadząca, Ewa Opolska, przedstawi wiele przykładów, porównań i dobrych praktyk, gotowych do zastosowania w codziennej pracy w kancelarii.

Ewa Opolska – doświadczony trener w obszarze szkoleń menedżerskich, przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i stypendystką rządu kanadyjskiego w programie MBA dla pracowników naukowych na Universite du Quebec w Montrealu. Występowała w TVN CNBC Biznes (cykliczne audycje telewizyjne), TVP i w Polskim Radiu, jako ekspert w zakresie działań marketingowych, sprzedażowych oraz umiejętności menedżerskich. Odpowiada za projektowanie i wdrażanie kompleksowych programów rozwoju kompetencji menedżerskich. Jako doradca wspiera zarządy w zakresie budowania strategii rozwojowych dla managerów.

Podczas szkolenia uczestnicy:

  • poznają skuteczne sposoby pokonywania obiekcji zwłaszcza w trudnej sytuacji prawnika;
  • dowiedzą się, co można obiecać trudnemu Klientowi;
  • uświadomią sobie, czym jest sytuacja konfliktowa;
  • poznają rodzaje konfliktów oraz sposoby na radzenie sobie z nimi.

Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego na szkolenie „Obsługa Klientów kancelarii – komunikacja w sytuacjach trudnych z Klientami”.

Formularz zgłoszeniowy na szkolenie „Obsługa Klientów kancelarii – komunikacja w sytuacjach trudnych z Klientami”.

Powyższe warsztaty realizowane są w ramach działań promujących portal SzukajRadcy.pl i mają na celu zwiększenie umiejętności z zakresu prowadzenia własnej kancelarii.

Więcej informacji nt. cykl warsztatów soft skills znaleźć można TUTAJ