1 maja z inicjatywy Krajowej Izby Radców Prawnych wystartowała kolejna kampania promują zawód radcy prawnego oraz ogólnopolską wyszukiwarkę radów prawnych. Kampania pod znanym już hasłem „Problemy prawne? Nie szukaj ucieczki, szukajradcy.pl” działa w Internecie, telewizji, radiu i pociągach dalekobieżnych. Dla wzmocnienia efektów niniejszej kampanii w działania promocyjne włączyła się również Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie – spoty oraz bannery reklamowe są wyświetlane na terenie całego Mazowsza – także w sieci!
Spoty reklamowe OIRP w Warszawie są emitowane nie tylko w środkach komunikacji, portalach informacyjnych, bilbordach, gazetach oraz mediach społecznościowych, ale także przed projekcjami kinowymi na terenie całego Mazowsza. To innowacyjne podejście do promocji zawodu radcy prawnego pokazuje, że Izba warszawska zdaje sobie sprawę, że klienci radców prawnych są absolutnie wszędzie – nie tylko w biurowcach i na salach rozpraw.
Cieszę się, że Izba warszawska maksymalizuje efekty kampanii prowadzonej przez Krajową Izbę Radców Prawnych – mówi Prezes KRRP, Włodzimierz Chróścik – Od kilku tygodni prowadzimy działania na poziomie krajowym i jednocześnie udostępniamy kreacje do wykorzystania na rozmaitych nośnikach – dzięki temu Izby okręgowe dysponują profesjonalnie przygotowanymi materiałami i inwestują, w miarę swoich możliwości, w zakup powierzchni reklamowej. Jestem przekonany, że tegoroczna kampania to kolejna ważna cegiełka w budowaniu wizerunku naszego zawodu i upowszechnianiu wiedzy o niezwykle użytecznej wyszukiwarce Szukajradcy.pl – podsumowuje.
Głównym celem kampanii jest podkreślenie łatwości kontaktu z profesjonalnym prawnikiem i uzyskanie rzetelnej porady prawnej dzięki wyszukiwarce szukajradcy.pl. Platforma ta jest dostępna dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w kwestiach prawnych. Dzięki niej można znaleźć radców prawnych w swoim regionie, zapoznać się z ich specjalizacją i skontaktować się bezpośrednio w celu umówienia spotkania lub skonsultowania problemu.
Kampania realizowana obecnie wpisuje się w ciąg zaplanowanych strategicznie działań wizerunkowych, jakie prowadzimy w Izbie warszawskiej od wielu lat. Cyklicznie realizujemy kampanie promocyjne na terenie Izby i, co ważne, koncentrujemy się także na mniejszych miejscowościach, by także tam budować świadomość mieszkańców w zakresie profesjonalnych usług prawnych. W ten sposób poszerzamy rynek i poprawiamy rozpoznawalność zawodu radcy prawnego – wyjaśnia Bartosz Brylski, przewodniczący Komisji Promocji i Rozwoju Zawodowego, koordynujący kampanię na terenie OIRP w Warszawie.
O kampanii „Nie szukaj kłopotów – SzukajRadcy.pl”
Celem kampanii jest poprawienie wśród Polaków rozpoznawalności zawodu radcy prawnego i zbudowanie wizerunku radcy jako godnego zaufania eksperta w różnych dziedzinach prawa. Radca ma być postrzegany jako solidne wsparcie, którego nie trzeba się bać, który pomoże rozwiązać każdy problem prawny i z którego usług warto korzystać cały czas, a nie tylko w sytuacji kryzysowej. Spoty opierają się na promocji ogólnopolskiej wyszukiwarki szukajradcy.pl i zachęcają do korzystania z niej. Kampania promocji ma przyczynić się do zmiany stereotypowego myślenia Polaków, którzy, stając przed problemem prawnym, wychodzą z założenia, że dadzą sobie radę bez pomocy prawnika. Tymczasem skorzystanie z usług radcy prawnego, który oferuje bezpieczną i skuteczną pomoc prawną, to najlepsze rozwiązanie problemów prawnych. A przecież każdy wie, że zamiast szukać ucieczki od problemów, lepiej szukać rozwiązań. Emisja spotów potrwa w internecie od 1 maja do 31 lipca, a następnie od 1 września do 31 października. W telewizji (stacje tematyczne grupy TVN i grupy Polsat) spoty będzie można zobaczyć od 15 do 28 maja oraz na jesieni – od 11 do 24 września. Kampania w radiu (stacje RMF FM i TOK FM) potrwa od 15 do 28 maja oraz od 11 do 30 września. Z kolei w pociągach dalekobieżnych film promocyjny zobaczymy na ekranach LED w trzech terminach: od 15 do 31 maja, na początku wakacji – od 1 do 15 lipca oraz na jesieni – od 15 do 30 września.